Börja blogga igen.....

OJ, nu är det längesen jag bloggade....

Hade en underbar dag igår, kalas för lilla mej ;) Fick fina presenter med papper o snöre... Dagen till ära hade jag gjort en smörgåstårta som blev väldigt lyckad faktiskt.

Av Mattias fick jag mina nya glasögon med solglasögon med mitt synfel, han är underbar o mannen i mitt liv!
Barnen åkte till sin pappa på eftermiddagen och då gick jag o Mattias o spelade minigolf o gissa vem som vann överlägset?????? Jo, jag såklart;)

Kvällen tillbringades i soffan vid TV:n innan läggdags. Idag händer inte så mycket faktiskt mer än att börja ladda för morgondagen, då står det jobb på schemat igen!!! Känns så skönt att få komma tillbaka till avdelningen igen o slippa CSN....
I morgon efter det har lugnat ner sej på morgonen så ska jag till Therese (våran IT-ansvariga) och få alla mina nya lösenord till alla datasystem, en del är helt nytt för mej så det blir att lägga ner mycket tid att komma in i allt. På för middagen ska jag på HLR-utbildning i 2 timmar för uppdatering, o det behövs verkligen....Kvällen efter jobbet imon kommer nog tillbringas i soffan.... ;)
Ha det gott!




Smörgåstårtan ;)

Den lyckade smörgåstårtan;)



Underbart god tårta från Hultsfred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0