Hemma igen...

Då är jag hemma igen.
Fick åka ner på operation 08.40 i fredags och de höll på i drygt en timma. Så himla skönt att det är gjort nu.
Eftersom det blev av så tidigt så fick jag åka hem på eftermiddagen. Vi åkte direkt till Frödinge och var där ca 21.15 fredag kväll.
Vi bara myste och hade det skönt när vi kom hem.

I lördags sov vi länge, var rätt trött efter sjukhusbesöket och operationen. Åkte sen till syrran, Amy och Leo och fikade och hade det bara mysigt.
Kvällen tillbringade vi vid TV:n med god mat och vin som vi fick av Kenny.

Söndagen städade vi pappas lager innan vi åkte hemåt och tog emot mina älsklingar som kom kl.17.00.

Idag har jag varit på mysfika hos Stina och pratat om ditt och datt, hon är så go min lilla Stina ;)
Vad skulle man göra om man inte hade så underbara vänner som jag har?... ♥

Nu ska jag rengöra ugnen inför flytte och försöka plocka ur lite skåp så gott jag kan och torka ur.



Jag och Amy. Man ser precis att hon äter mjuk pepparkaka...

Jag och Amy. Man ser att hon äter mjuk pepparkaka... ;)



Puss på dej moster. Kärlek ♥

'

Mina älsklingar ♥ ♥



Pussmun på Er alla från Oss! ;)


Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0